poniedziałek, 24 grudnia 2012

Nowości. :)

Witam . ; 33 Jak widać , zmieniłam tło bloga . Nie mogłam nic lepszego wymyślić , bo nie potrafię robić nagłówków . Takie trochę zimowe tło , przynajmniej mi się tak kojarzy . : )

Druga część tego posta to świąteczne życzenia dla was wszystkich . <3 Wesołych świąt , szczęśliwego nowego roku 2013 , dobrego jedzenia na stole wigilijnym , miłej atmosfery i fury prezentów . Mam nadzieję , że przynajmniej u was jest śnieg , bo u mnie tylko ciapa . ; / W każdym razie jeśli śniegu u was także nie ma , to życzę wam , aby spadł . : ) Blogowiczkom życzę weny , oczywiście . ; ** No i dla wszystkich Directioners , żebyście wreszcie spotkały/li chłopców z 1D. Kocham was wszystkich , trzymajcie się ciepło !

" We wish you a merry christmas , we wish you a merry christmas and a happy new year ! " : D

Dalej , życzenia dla chłopców z One Direction , chociaż pewnie i tak tego nie przeczytają . : ) Merry Christmas Harry, Louis, Niall, Zayn and Liam ! <3

Jak wiecie , nasz kochany Boo Bear ma dzisiaj urodziny . Więc , Tommo życzę ci wszystkiego czego sobie zażyczysz , bo nie wiem co mógłbyś sobie życzyć . xdd

To chyba tyle , następny rozdział pojawi się niedługo . ;**

Kocham was strasznie mooocno ! Ściskam . ;))



2 komentarze:

  1. [SPAM]
    http://onedirection-opowiadaniee.blogspot.com/
    http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ - wpadniesz pokomentujesz ? ; > Będziemy wdzięcze <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne opowiadanie ; )
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń