piątek, 23 listopada 2012

Libster Award. ;)

No więc na początek przepraszam za długą nieobecność. ;/ Nałapałam kilka 2 w szkole i musiałam się pouczyć. Ale już jestem. Rozdział pojawi się niedługo, a tymczasem chciałam wspomnieć o tym, że zostałam nominowana do zabawy "Libster Award". Na czym polega? Nominację otrzymujesz od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Potem należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała. Później ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który cię nominował. No i to tak po krótce o to chodzi. Więc co do pytań... Dziękuje bardzo GlassHeart za nominację tak na początek. No i odpowiadam na jej pytania oczywiście.

Pytania od GlassHeart
1. Dlaczego zaczęłyście tworzyć bloga?
Dlaczego... dostałam hopla na punkcie 1D. No i przeczytałam kilka blogów o chłopakach i pomyślałam... czemu nie? Mogę założyć swój, w głowie miałam już tysiące pomysłów. No i  nadal mam, a wykorzystałam dopiero jeden, na tego bloga... ;)

2. Macie zwierzątko domowe?
Mam rybki. :) Nawet nadałam kilku imiona. xd

3. Jest coś co chciałybyście zmienić w swoim życiu?
Oczywiście jest tego bardzo dużo. Chciałabym np. być mniej nieśmiała i mieć więcej przyjaciół...

4.Wasze największe marzenie?
Największym marzeniem jest chyba polecieć kiedyś do UK. No oczywiście chciałabym też... mieć więcej czytelników na blogu, spotkać kiedyś 1D, Demi Lovato, albo jakąś inną sławną osobę. ;)

5. Ulubiona pora roku? Dlaczego ta którą wybrałaś?
Wiosna. Dlaczego? Urodziłam się na wiosnę. ;) A zresztą lubię jak jest ciepło. Ciepło, a nie gorąco, jak w lato.

6. Co chcesz robić w przyszłości?
W przyszłości chciałabym zostać nauczycielką angielskiego, ale na pewno nie w szkole. Rozwrzeszczane dzieci... to nie dla mnie. Wolałabym uczyć prywatnie. Lubię ten język i uważam, że jest banalnie prosty. 

7. Jaki typ filmów lubisz?
Kocham komedie! Ale lubię też dramaty i katastroficzne. ;)

8. Co lubicie robić w wolnym czasie?
Spędzać czas z przyjaciółmi na dworze np. grając w kosza, siatkę, zbijaka, lubię też poczytać, pisać opowiadania, słuchać muzyki... No i  siedzieć na kompie, kto nie lubi? :) Oglądać TV,  kiedyś pisałam piosenki, ale to dawno.

9. Co chcecie dostać na gwiazdkę?
One Direction! Hehe, a z takich realnych życzeń, to nowy telefon. ;)

10. Znienawidzony przedmiot?
Jeśli chodzi o taki szkolny przedmiot, to biologia. Błe! A tak normalnie to nienawidzę filiżanek. ... Nie wiem dlaczego, nie pytajcie, ja cała jestem dziwna. xd

11.Jaki dzień utkwił ci w pamięci? Dlaczego ten?
Najbardziej dzień, w którym zaczęłam czytać Harry'ego Pottera. Ubóstwiam tą książkę, jeśli obejrzeliście tylko filmy, to nie myślcie sobie, że jesteście znawcami HP! Tu trzeba przeczytać wszystkie 7 tomów, żeby stać się maniakiem. xd Przeczytałam, obejrzałam, normalnie obsesja. Nie myślcie sobie, że raz przeczytałam każdy tom i obejrzałam każdą część. Nie, nie, nie! To było po kilkanaście razy! 

To tyle. A teraz moje nominacje. 
♥ http://1d-mycreazystory.blogspot.com/
♥ http://friendshipisaspecialkindoflove.blogspot.com
♥ http://gottabemineharrystyles.blogspot.com/
♥ http://life-while-we-young.blogspot.com/
♥ http://no-cases.blogspot.com
♥ http://historianieztegoswiata.blogspot.com

No i narazie tyle. Teraz pytania.
1. Którego z chłopaków z 1D najbardziej chciałabyś/chciałbyś spotkać?
2. Jesteś optymistką/optymistą czy pesymistką/pesymistą?
3. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
4. Dlaczego piszesz bloga?
5. Jaka/jaki jesteś (charakter)?
6. Chciałabyś/chciałbyś coś w sobie zmienić?
7. Jaki masz kolor włosów?
8. Potrafiłabyś/potrafiłbyś żyć bez przyjaźni?
9. Jaki jest twój ulubiony szkolny przedmiot?
10. Tęsknisz za kimś?
11. Jaka jest twoja ulubiona książka ( o ile taką masz ) ?

Więc bye, bye! Do następnego rozdziału!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz